Assalamualaikum wbt,

60 Idea Cara Susun Atur Pantri Anda | Tips menyusun barang pantri dengan kemas menjadikan dapur anda kelihatan lebih teratur, luas dan mudah untuk digunakan serta nampak cantik apabila dipandang. Jika ruang dapur anda sempit, ia tidak menjadi masalah jika disusun dengan teliti mengikut 10 Tips Cara Susun Pantri Anda disini. 

Pelbagai faktor perlu dipertimbangkan untuk proses menyusun atur barang pantri anda supaya kelihatan cantik, kemas dan tersusun. Antaranya pemilihan bekas dan alatan yang diperlukan untuk menyusun dan menyimpan barang pantri anda termasuklah barang kering dan basah. Tentukan terlebih dahulu apakah tema susunan dan kemasan yang anda inginkan sebelum proses menyusun dan mengemas pantri anda. 

Dibawah ini adalah contoh gambar bekas simpanan pantri yang sesuai dan boleh digunakan untuk menjadikan pantri anda nampak lebih kemas, tersusun dan cantik. Idea cara susun atur pantri anda akan lebih mudah dengan menggunakan bekas-bekas seperti dibawah.

Jom kita lihat 50 idea cara susun atur barang pantri di rumah. Anda boleh tiru idea ini untuk dapatkan dapur yang kemas, tersusun dan cantik. 

50 IDEA SUSUN ATUR BARANG PANTRI 






























































Antara 50 idea susunan pantri anda supaya kelihatan cantik dan menarik. Anda boleh menggunakan bekas-bekas seperti yang terdapat didalam gambar diatas, ia akan kelihatan dapur lebih kemas, cantik, luas dan tersusun. Ia juga mudah untuk dilihat dan diambil jika suami atau orang lain yang menggunakan dapur anda.

Selamat mencuba!