Assalamualaikum wbt,

Pelakon Rita Rudaini melahirkan rasa syukur dengan pencapaian anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin dikurniakan Anugerah Pengetua setelah mencatat keputusan cemerlang dalam pelajaran dengan pointer tinggi. 

Memetik lemparan di instagram milik Rita Rudaini @ritrud727 , berkongsi momen indah itu, Rita memuat naik video reel anaknya Rayyan menerima Anugerah Pengetua daripada Pengetua maktabnya. Ia merupakan momen istimewa buat Rita Rudaini apabila mengenangkan susah payah anak sulungnya melalui liku-liku kehidupan bersama sejak dari kecil.

Rita turut menitikkan kata-kata, kejayaan tersebut merupakan hadiah hari jadi yang cukup bermakna diberikan Rayyan pada dirinya.

Airit Rayyan Rizqin


“Tahun lepas birthday Mommy, Ryan bagi hadiah dengan menempatkan diri di MRSM. Tahun ini pula, Ryan bagi hadiah Iagi.Dapat Anugerah Pengetua dengan pointer tinggi. Syukur, Alhamdulillah,” katanya. 

Dalam hantaran yang sama, Rita turut menitipkan pesanan buat anakanda Rayyan.

Mommy tidak minta lebih, cuma Mommy nak anak-anak Mommy buktikan pada diri sendiri serta orang diluar sana yang kita mampu berjaya.

Siapa tidak kenal dengan insan yang bernama Rita Rudaini, ia tidak asing lagi dari industri seni tanah air. Rita yang juga pernah menjadi bualan ramai apabila berada dalam krisis rumahtangganya dahulu. Rita yang mendapat dua (2) orang cahaya mata, membesarkan anak-anaknya dengan menjadi 'single parent' yang wawa kira telah berjaya mendidik anaknya menjadi insan yang baik, bijak dan cemerlang.

MasyaAllah, tabarokallah. Rata-rata diruangan komen melahirkan rasa sebak dan kagum dengan pencapaian Rayyan serta memuji Rita dalam mendidik anak-anaknya berjaya didunia dan akhirat. Ramai yang menitiskan air mata melihat perjalanan Rita Rudaini dan anak-anak, jika anda mengikuti perkembangan Rita dari dulu hingga sekarang, pasti turut menitiskan air mata.

Wawa doakan semoga Rita dan anak-anak dikurniakan hidup yang barokah setiap waktu dan sepanjang hayat.

Rita bersama anak-anak