Assalamualaikum wbt,

Inginkah anda merasai pengalaman menonton wayang dirumah seperti berada dipawagam dengan Inlab Senz Projector? Projector termurah paling padu yang perlu dimiliki oleh setiap rumah. Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ramai rakyat Malaysia suka menonton netflix, memilih untuk menonton filem-filem hanya dirumah.

Tahukah anda, Inlab Senz Projektor dapat membawa anda menonton wayang hanya dirumah dengan pengalaman seperti berada di pawagam yang besar. Kualiti gambar yang sangat tajam, audio yang luar biasa pastinya mengasyikkan untuk menonton wayang dirumah bersama keluarga tercinta.

Inlab Senz Smart Home Cinema Projector

Memperkenalkan Inlab Senz Projector merupakan projector LED pintar memiliki warna yang  menarik, sangat mudah alih, ringan dan mudah untuk dibawa ke mana sahaja. Ia didatangkan dalam saiz padat berukuran 29 CM (L) x 22.1 CM (W) x 9.5 CM (H). Saiznya yang kecil memudahkan untuk disimpan pada ruang yang kecil. Ia juga mudah di akses dengan telefon pintar. 

Inlab Senz Smart Home Cinema Projector


Kelebihan INLAB Senz Projector

1. High Resolution

Inlab Senz Projektor mempunyai resolusi yang tinggi iaitu 1080p dan menyokong sehingga 4k dimana definisi tinggi penuh pada kualiti imej yang sangat cantik dan jelas serta memiliki sistem Android 9.0 terkini yang boleh menikmati pelbagai aplikasi. Imej yang sangat terang dan jelas diperakui oleh pengguna Inlab Senz Projector sendiri iaitu saudara Mohd Adeeb.

Katanya, walaupun dinding rumah bukan warna putih, gambar video dan sistem bunyi yang sangat jelas dan terang membuatkan beliau gembira menonton wayang di rumah.


Layar dipaparkan cerita Upin Ipin yang menggunakan Inlab Senz Projector, warnanya yang sangat jelas, terang dan woww. Saya sendiri teruja melihat imej yang dipaparkan oleh projector ini, dapat pula menonton bersama anak-anak dan keluarga pastinya memberikan pengalaman yang luar biasa.

Projector ini juga mempunyai 7000 lumens kecerahan yang memberi impak pancaran imej video yang jelas dan terang. Selain daripada itu, aplikasi sedia ada di dalam projektor ini iaitu Android 9.0 memberi kelebihan kepada pengguna untuk memuat turun aplikasi kegemaran seperti netflix, youtube melalui google play store.

Inlab Senz juga dilengkapi dengan wifi dan bluetooth, penggunaan yang sangat memudahkan kepada sesiapa sahaja.

2. Dolby Audio Certified Sound System

Inlab Senz Projector mempunyai sistem bunyi yang diperakui oleh Dolby Audio di mana ia dapat mengeluarkan bunyi yang kuat, jelas dan terbaik untuk semua aspek tentang sistem bunyi. Bila saya mendengar perkongsian video dari saudara Brojep tentang audio Inlab Senz projector ini, masyaAllah umpama berada di panggung wayang dalam shopping complex.

Menurut kata pengguna saudara Zul Fikri pula, "This Product Superb". The projector quality is great, everything is within expectation. It is so clear picture & crisp sound quality! Truly not regretting getting one.

3. Auto and Electronic Focus & 4 Point Keystone

Inlab Senz Projector mempunyai auto fokus dan auto elektronik fokus serta empat fokus point keystone yang berfungsi membantu sehingga empat kali zoom dan dapat memaparkan imej yang masih jelas dan terang tanpa ada kesan imej video yang pecah. Ini sesuatu yang sangat bagus untuk digunakan dirumah, dilayar besar dan di mana sahaja ketika menonton filem, netflix, youtube dan sebagainya.

Tombol fokus ini terletak bersamaan dengan butang kuasa, hanya dengan melakukan pelarasan secara bulatan untuk meningkatkan fokus sehingga empat kali pembesaran imej pada layar anda.

4. Various I/O Ports & Connectivity

Projector Senz ini juga mempunyai beberapa I/O ports yang memudahkan untuk digunakan iaitu dua (2) USB, dua (2) HDMI dan satu (1) 3.5mm headphone jack. Port ini berfungsi memudahkan untuk proses penyambungan projector dengan telefon pintar, komputer, komputer riba dan sebagainya. 

5. Harga

Inlab Senz Projector ini kini boleh didapati dengan harga serendah RM 989.90 selepas diskaun. Gais, dapatkan Inlab Senz dengan segera kerana harganya yang sangat-sangat murah. Untuk dapatkan TV pintar 100 inci kosnya sangat tinggi dari RM11,000 hingga mencecah RM99,000. Jadi, kini anda tidak perlu habiskan duit sebesar itu untuk dapatkan layar besar dirumah, hanya dengan miliki INLAB SENZ PROJECTOR mampu merasai tontonan layar besar bersama keluarga tercinta.

Dapatkan DISKAUN tambahan RM 30 dengan kod diskaun : INLA0030.

Ini adalah cara terbaik untuk menghabiskan masa berkualiti bersama keluarga untuk menonton filem kegemaran mahupun bermain permainan atas talian. Inlab Senz Projector adalah yang terbaik kerana tawaran harga yang sangat berpatutan.

Tunggu apa lagi? Anda boleh dapatkan Inlab Senz Projector ini dipautan link dibawah.

Website rasmi : Inlab Senz Projector
Shopee            : Shopee Inlab Senz 
Lazada            : Lazada Inlab Senz